Fotbalové šílenství v evropských metropolích. Go Big!
Supersportovní sezona vrcholí. Statisíce fanoušků na stadionech a stamiliony diváků u televizních obrazovek žijí v průběhu června a července největší evropskou fotbalovou akcí. A je to nejen festival fantastických přihrávek, gólů a kliček. Ale každé mistrovství je také příležitostí, jak znovu dál posouvat technologické zážitky, poskytovat stále dokonalejší obrazy a přinášet do ulic, do barů i do domů dosud nevídané okamžiky a emoce.
Právě tak pojala letošní fotbalovou událost také společnost TCL – hrdý partner našeho národního fotbalového týmu a zároveň společnost, která má navázána dlouhodobá partnerství také s předními evropskými mužstvy – Španělskem, Německem nebo Itálií. Právě toho využila letos v rámci obří kampaně „Go Big“. Od začátku června rozzářila úžasnými digitálními triky obrazovky u Brandenburské brány v Berlíně, ve Francii u Eiffelovy věže v Paříži; v Barceloně u Paseo de Gracia, která propojuje dva světoznámé cíle Casa Milá a Casa Battló; v Římě pak na slavném náměstí Piazza Navona.
„Ve společnosti TCL nás žene dopředu to, že chceme přinést sportovní zážitky do každé domácnosti,“ řekl Stefan Streit, CMO společnosti TCL Europe. „Kampaň ‚Time to Go Big‘ odráží náš závazek k inovacím a zlepšování zážitků fanoušků. Využitím naší pokročilé technologie a kreativního vyprávění příběhů dopřáváme fanouškům možnosti si z každého zápasu udělat nezapomenutelný a strhující zážitek pro fanoušky v celé Evropě.“
Cílem kampaně FOOH je zvýšit povědomí o značce zdůrazněním technologie velkoplošných televizorů TCL a jejího spojení s velikostí národních evropských fotbalových týmů a turnaje a zapojit publikum do nezapomenutelných, působivých vizuálních zážitků, které upoutají pozornost a vyvolají rozruch. Prostřednictvím této kampaně se společnost TCL snaží inspirovat velikost a povzbudit fanoušky, aby sdíleli a oslavovali svou lásku k fotbalu pomocí pohlcující technologie TCL.
Obří zážitky na obří obrazovce
Společnost TCL je hrdá na své rozsáhlé sponzorství v oblasti sportu. Podporuje nejen národní týmy, ale třeba také anglický Arsenal či švédský klub Djurgården IF. Kromě toho je TCL partnerem francouzského fotbalisty Kingsleyho Comana. Tato partnerství dokazují závazek společnosti TCL navázat kontakt se sportovními fanoušky a zlepšit jejich divácké zážitky.
S využitím moderních technologií přináší společnost TCL do domácností výjimečné sportovní události. TCL je druhá největší značka televizorů na světě a průkopník technologie Mini LED a ústředním bodem její nabídky je největší 115″ QD-Mini LED televizor na světě, který nastavuje nový standard domácí zábavy. Tento vlajkový model přináší pohlcující zážitek jako na stadionu s ohromující čistotou a živými barvami. Velké obrazovky TCL jsou ideální pro sledování filmů, hraní her a sportovní přenosy a zajišťují, že každý okamžik bude zachycen s výjimečnými detaily.
Oddanost společnosti TCL inovacím se projevuje také v široké nabídce funkčně bohatých chytrých telefonů, tabletů a připojených zařízení, které využívají technologii TCL NXTPAPER a výkon technologie 5G a plně se integrují do rozsáhlého ekosystému chytrých zařízení TCL.